välkommen till vår onlinebutik för utbytes växelhus och drev för utombordare och inombordare! Vi erbjuder ett brett utbud av högkvalitativa produkter som passar perfekt för att underhålla och reparera din båts drivsystem. Ett välfungerande växelhus och drivsystem är avgörande för optimal prestanda och säkerhet för både utombordare och inombordare. Oavsett om du är en professionell båtägare eller en entusiastisk hobbyist, kan vi hjälpa dig att hitta rätt delar för att hålla din båts motor i toppskick. Vår kollektion av utbytes växelhus och drev inkluderar ett brett spektrum av alternativ för olika märken och modeller av utombordare och inombordare. Vi samarbetar med välrenommerade tillverkare och leverantörer för att säkerställa att våra kunder får produkter av högsta kvalitet till rimliga priser. Oavsett om du behöver byta ut ett slitet växelhus eller uppgradera ditt befintliga drivsystem, har vi rätt lösning för dig. Vårt sortiment inkluderar växelhuskomponenter, drevdelar, lager, tätningar och mycket mer. Vi strävar efter att erbjuda en omfattande produktlinje för att möta dina specifika behov och krav. Våra utbytes växelhus och drev är tillverkade med noggrannhet och hållbarhet i åtanke. Vi förstår vikten av att ha pålitliga delar som kan klara av krävande förhållanden och hålla länge. Därför arbetar vi endast med tillverkare som använder högkvalitativa material och modern tillverkningsteknik. När du handlar hos oss kan du vara trygg med att du får produkter av hög kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Vi strävar efter att erbjuda en enkel och smidig köpupplevelse för våra kunder. Vår webbplats är användarvänlig och har tydlig information om varje produkt för att hjälpa dig att fatta välgrundade beslut. Om du har några frågor eller behöver råd angående vilka utbytes växelhus och drev som passar bäst för din båt, tveka inte att kontakta vårt vänliga och kunniga kundsupportteam. Vi finns här för att hjälpa dig och säkerställa att du får rätt delar för att optimera din båts prestanda och pålitlighet. Så varför vänta? Utforska vårt sortiment av utbytes växelhus och drev idag och ta din båts drivsystem till nästa nivå. Oavsett om du behöver reparera, uppgradera eller underhålla, kan vi hjälpa dig att hitta de perfekta delarna för din båt. Beställ nu och njut av en smidig och pålitlig drift på vattnet!

65 resultat

Växelhus 30
1 I lager
Växelhus Renoverat
OBROMG404R

Växelhus Renoverat

OMC Reman Lower 88/140HP 1992-1998 

OMC Reman Lower 88/140HP 1992-1998 

1 I lager
Växelhus
OBROMG603N

Växelhus

OMC New Lower 150-250HP/3.0 Sea Drive 1979-2006 

OMC New Lower 150-250HP/3.0 Sea Drive 1979-2006 

1 I lager
Växelhus
OBRYAG410N

Växelhus

Yamaha New Lower 4 CYL 200HP 2012-Up 4 Stroke 20" 

Yamaha New Lower 4 CYL 200HP 2012-Up 4 Stroke 20" 

2 I lager
Växelhus Mercury/ Mariner 4-takt 25"
SEI90205A25F

Växelhus Mercury/ Mariner 4-takt 25"

70-115 hk 4-takt Tidiga modeller XL-rigg (25"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 18, Längd drivaxel: 28", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation ...Visa Mer

70-115 hk 4-takt Tidiga modeller XL-rigg (25"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 18, Längd drivaxel: 28", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 20"
SEI90206B20

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 20"

2.0L, 2.4L, 2.5L 2-takt V6 L-rigg (20"), Utväxling: 2.00:1, Antal splines drivaxel: 8, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2.0L, 2.4L, 2.5L 2-takt V6 L-rigg (20"), Utväxling: 2.00:1, Antal splines drivaxel: 8, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2 I lager
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 25"
SEI90206B25

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 25"

2.0L, 2.4L, 2.5L 2-takt V6 XL-rigg (25"), Utväxling: 2.00:1, Antal splines drivaxel: 8, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2.0L, 2.4L, 2.5L 2-takt V6 XL-rigg (25"), Utväxling: 2.00:1, Antal splines drivaxel: 8, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 20"
SEI90216A20

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 20"

3.0L 2-takt V6 L-rigg (20"), Utväxling: 1.75:1, Antal splines drivaxel: 13, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

3.0L 2-takt V6 L-rigg (20"), Utväxling: 1.75:1, Antal splines drivaxel: 13, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 25" CR
SEI90218B25

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt V6 25" CR

3.0L 2-takt V6 XL-rigg (25"), Utväxling: 1.62:1, Antal splines drivaxel: 13, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

3.0L 2-takt V6 XL-rigg (25"), Utväxling: 1.62:1, Antal splines drivaxel: 13, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2 I lager
Växelhus Johnson/ Evinrude V4 90°
SEI90304A

Växelhus Johnson/ Evinrude V4 90°

80-140 hk 2-takt V4 90° äldre (1978-1998), Utväxling: 2.0:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH), Drivaxel, Vattenpump & växelstång ingår ej. OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

80-140 hk 2-takt V4 90° äldre (1978-1998), Utväxling: 2.0:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH), Drivaxel, Vattenpump & växelstång ingår ej.

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2 I lager
Växelhus Jonhson/ Evinrude V6 CR
SEI90308B

Växelhus Jonhson/ Evinrude V6 CR

150-250 hk 2-takt V6 (1988-2001), Utväxling: 1.83:1/ 1.86:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH), Drivaxel, Vattenpump & växelstång ingår ej. Om man har drivaxel i ett stycke k ...Visa Mer

150-250 hk 2-takt V6 (1988-2001), Utväxling: 1.83:1/ 1.86:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH), Drivaxel, Vattenpump & växelstång ingår ej.

Om man har drivaxel i ett stycke kommer man att behöva komplettera med en 2-delad drivaxel. Äldre varianter av övre drivaxeln är ej kompatibla.

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Johnson/ Evinrude V6 Magnum
SEI90316A

Växelhus Johnson/ Evinrude V6 Magnum

150-300 hk 2-takt V6 Magnum & Magnum 2 (2008-Upp), Utväxling: 1.85:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH), Drivaxel, Vattenpump, Växelstång & vattenintag ingår ej. OBS: GLÖM E ...Visa Mer

150-300 hk 2-takt V6 Magnum & Magnum 2 (2008-Upp), Utväxling: 1.85:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH), Drivaxel, Vattenpump, Växelstång & vattenintag ingår ej.

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Yamaha 2-takt V6 76° 20"
SEI90421A20

Växelhus Yamaha 2-takt V6 76° 20"

3.1L & 3.2L 2-takt V6 76° L-rigg (20"), Utväxling: 1.81:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

3.1L & 3.2L 2-takt V6 76° L-rigg (20"), Utväxling: 1.81:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Yamaha 2-takt V6 76° 25"
SEI90421A25

Växelhus Yamaha 2-takt V6 76° 25"

3.1L & 3.2L 2-takt V6 76° XL-rigg (25"), Utväxling: 1.81:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

3.1L & 3.2L 2-takt V6 76° XL-rigg (25"), Utväxling: 1.81:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

1 I lager
Växelhus Yamaha 4-takt V6 60 ° 25" CR LH
SEI90428B25F

Växelhus Yamaha 4-takt V6 60 ° 25" CR LH

200-225 hk 4-takt V6 60 ° XL-rigg (25"), Utväxling: 2.00:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH) OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

200-225 hk 4-takt V6 60 ° XL-rigg (25"), Utväxling: 2.00:1, Propellerhus/ propellerkona: 4 3/4", Counter rotation (LH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

2 I lager
Shift Shaft Kit 205
SEI9220507K

Shift Shaft Kit 205

Ombyggnadssats för att få växelhus med 6 klackar på clutch att fungera där växelhus med 3 klackar har suttit.

Ombyggnadssats för att få växelhus med 6 klackar på clutch att fungera där växelhus med 3 klackar har suttit.

5 I lager
Install kit 304/305
SEI9030503K

Install kit 304/305

Johnson/Evinrude

Johnson/Evinrude

10 I lager
Växelförarkit
SEI9820506K

Växelförarkit

Mercury 3+4 cyl

Mercury 3+4 cyl

2 I lager
Växelförare
SEI9820508

Växelförare

Mercury 3+4 cyl

Mercury 3+4 cyl

Leverans
Växelhus
MER8M0086325

Växelhus

OEM: 893680T05, 8M0086325

OEM: 893680T05, 8M0086325

Leverans
Växelhus
MER9760T41

Växelhus

Komplett växelhus. OEM: 9760T41

Komplett växelhus. OEM: 9760T41

Leverans
Växelhusskal
MER9760T42

Växelhusskal

till 40-60 hk 4-taktare

till 40-60 hk 4-taktare

Leverans
Växelhus
MER880686T24

Växelhus

Komplett växelhus.

Komplett växelhus.

Leverans
Växelhus
MER888845T08

Växelhus

Mercury 75-115hk, 4-takt, 2,33 utväxling, 2006-upp

Mercury 75-115hk, 4-takt, 2,33 utväxling, 2006-upp

Leverans
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt 20"
SEI90205A20

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt 20"

70-125 hk 2-takt L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1 Antal, splines drivaxel: 13, Längd drivaxel: 22 3/8", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH) OBS: GL ...Visa Mer

70-125 hk 2-takt L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1 Antal, splines drivaxel: 13, Längd drivaxel: 22 3/8", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

Leverans
Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt DFI 20"
SEI90205A20D

Växelhus Mercury/ Mariner 2-takt DFI 20"

75-115 hk 2-takt DFI L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 13, Längd drivaxel: 23", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH) OBS: GL ...Visa Mer

75-115 hk 2-takt DFI L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 13, Längd drivaxel: 23", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

Leverans
Växelhus Mercury/ Mariner 4-takt 20"
SEI90205A20F

Växelhus Mercury/ Mariner 4-takt 20"

70-115 hk 4-takt Tidiga modeller L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 18, Längd drivaxel: 23", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation ( ...Visa Mer

70-115 hk 4-takt Tidiga modeller L-rigg (20"), Utväxling: 2.07:1, Antal splines drivaxel: 18, Längd drivaxel: 23", Antal kuggar på drev: 14-29, Propellerhus/ propellerkona: 4 1/4", Standard rotation (RH)

OBS: GLÖM EJ ATT FYLLA OLJA!

Sida